بارون



سلامممم


بارون اونم چه بارونی مممممممممممممممممماه......


به به چه هوایی .....


چه کیفی داره ......



اینم عوض حال و احوال , نیست خیلی این چند وقت حضور به هم رسوندیم !!!! خوبین خوشین سلامتین؟ میـــــــــــــــــــــگذره .......


ما که خوبیم الحمدلله سفر خیلی خوبی رفته بودیم آی کیف کردیم .... خوب بگذرد زلزله الممالک هم بالاخره حضور موثری داشت و سعی خودش رو در تکه پرک کردن جمیع اهل خونه کرد !!!!!

دیروز میخواستم آپ کنم بعدش دیدم روح جناب هاپو در رگ هامون دمیده منصرف شدم ولی امرووووووووز به به !!! به به !!!! خیلی ممنونم ....

امروز از صبح که پا شدیم با هوای لطیف بارون زده حسابی کوک کوک شدیم بعدشم که به به !!!! مهمون شدیم و ظهر هم که خودمون رو انداختیم انداختنی ... خلاصه الان که اومدم پای کامپیوتر دیگه حس پاچه گیری که هیـــــــــــــــــــچ کاملا رام و خونگی ... به به


خلاصه ، قدیما جوق ( جوی های خندق مانندی ) از وسط کوچه ها رد میشد که آب مصرفی منازل رو هم از همونجا تهیه می کردن ( خوش به حال خونه آخر کوچه ای )

دونفر که دعواشون می شد طرف می گفته : مٌ ای ور جوق ت مم او ور جوق ، پیرن یکی نا زار ....

ترجمه ( من این طرف جوی ، تو هم اون طرف جوی ... پیرهن یکی نه هزار ( ریال) ...)

نکته !!! پیراهن فلون قدر قیمتی ارزش یقه چاکوندن نداره ......

بعلــــــــــــــــــــــــــــه جونم وشتون بگه که ای جماعت بلند شدن رفتن عمره همچی بفهمی نفهمی ما رم هوایی کردن ... ایشالا به همه شون خوش بگذره ما رم از یاد نبرن ( منظور چیز بدی نیست همون سوغاتیه )

بعدشم .... میخواستم یه چیزی بگم به قول عمو خوب شد یادم رفت ....

آقا ما چند وقته چیزی ننوشتیم از عادت رفتیم فعلا خدافظی

یادم اومد بر می گردم نترس....

I'm back










سلام



سفر بودم چه سفری!!!!!!



مشهد بودم جای شما خالی نایب الزیاره همه دوستان بودم . یوخده طول کشید ، آی حال میده!!!!



ایشالا خستگی سفر رو که انداختم هفشده تا ماشین رخت رو که شستم ، برمیگردم و گپ میزنم



فعلا خداحافظتون تا برگردم تکلیفتون رو روشن کنم