خاطرات

در خاطرات کــودکـــیم چـلـچـراغــــها 


                                        آویـخـــته بـر سر در ایــوان باغـــها


چشمان خویش را چو بهم می نهم دمی     

                                      

                                 آن خـاطـرات گیــرد از  من  ســـراغــها


باد بهــــــار می رسـد از راهـهــای دور 


                                 آشـــــوب می کـــند بدل کوچه باغــها


بانگ هزار در همه جا پخش می شود


                                آمیـخــــتـه بـه غـلغـل شـــاد  کلاغــها


با اســبهای تیز تـک و  شــاد کودکـی            


                                ره می بـرم به  جنـگل گــزها  و تاغــها


ناگاه خاطـرات همــه محـو می شـود     


                               جـای گل است در همـــه جا زنگ داغها


بلبل ز صحن باغ گریزد باشک و خـون   


                           بـر جای اوسـت  همهمــــــه  زشت زاغها


ای  داد  از زمانه کجــا رفـت  آن  زمان 


                              آن  دل  مـرا  کجــا شــد و کو آن دماغها


آن  اســبها تمــام بزنجیـــر بسـته شد 


                            بر سـنگفـرش قـرن شکســت آن چراغها


می پرسم از سلیم و جوابم نمی دهد   


                              کـو  آن دمـاغهــــا و کجـــا  آن  فـراغهــا





                                                                                    بابا



                                                                       مرداد 1365



برای برطرف کردن جو غم زده و نوستالژیک از وبلاگ خانم سوسک سیاه  ایده گرفتم که در این بازی شرکت کنم  به گفته کپی برابر با اصل از خود وبلاگ ایشون : من عکس دسکتاپم را میگذارم تا شما بیایید شخصیت من را از روی دسکتاپ همایونی تحلیل کنید و البته خودتان هم اگر وبلاگ دارید بجنبید بروید این بازی ی خوشمزه را انجام بدهید ....


 




برای دیدن عکس دسکتاپ بر روی عکس کوچک کلیک کنید

نظرات 10 + ارسال نظر
شاذه دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

خدا رحمتشون کنه. حالا نصیبشون خیلی فراتر از قشنگترین رویاهاشون شده. خوش بحالشون...



راست میگی

خاتون دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ


برای برطرف کردن جو غم زده وبلاگ هیچ کاری نمیشه کرد ...
این دلها با گرهی محکم تر از این حرفها بهم گره خورده

قربون شما بله درسته دلها محکم گره خورده ... ولی دوست ندارم غصه ها رو بیاندازم گردن دوستان

قبلا وبلاگم وبلاگ شادی بود الان یه خورده جوش عوض شده ایشالا درست میشه

شاذه دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

وای چه عکس خوشگلی! یه جورایی خیلی شبیه نوجوونیته. شبیه لباس آبی ای که تو عقد دخترخاله عموم پوشیده بودی و از همه خوشگلتر شده بودی! یاد طراوت اون روزا افتادم.

یادش به خیر بچگیا ... از همه خوشگلتر که... چشات میبینه ما ندیدیم

غواص کاشف! دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ http://sakooye-shirjeh.blogsky.com

سلام مادر زلزله و سونامی:)))
خوبی؟ چه پدر هنرمندی داشتی! خدا رحمتشون کنه!
راستی ببخشید! منو به فکر انداختی که بنویسم! آخه میدونی مشکل چیه؟ من شروع کردم تو سبک داستان کوتاه حالا تو موضوع کم آوردم! اما میام مادر بچا:))))
مرسی که هستی:)
خبرت می کنم...

خیلی ممنون

خوش اومدین

دختر عمو دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

شبیه خودته با احساس وظریف وروراست.اینقدر روراست که موس رو بردم بزنم رو عکسات که تماشا کنم
با اسم سلیم مثل بقیه روزهای دیگه بغضمون نزدیک به ترکیدن بود به وبلاگ تو هم مربوط نمیشه از همه چیز یادشون میوفتمٍ .دو سه شب پیشم خوابشونو دیدم



خوش به حالت خیلی وقته خواب ندیدم

نرگس دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://panjereh.blogfa.com/

سلام. شعر زیبایی بود. خدا بیامرزتشون.

خوب درمورد عکس هم باید بگم که احساس گردم الان به شدت دلتون یه هوای خوب خنک و مطبوع بهاری و بارونی میخواد درسته؟

وای چه خوب راست میگین

می تی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://miti.persianblog.ir

خیلییییی قشنکه..... خدا رحمتشون کنه..

امروز کلا سرعتم پایینه..عکسها واسم باز نمیشه...بعذا میام میگم نظرمو:)

قربونت ممنون

خاتون سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

عکس دسکتاپ یه حس عجیبی بهم داد ...

فکر کردم الان بغل دست هم نشستیم پشت مانیتور شما .البته من چون خیلی آنستم احساس واقعیمو گفتم یعنی احساس کردم توخونه تونم

و اما شخصیت شما از روی انتخاب عکس :
اوهوم ... تک سرفه ... بنظر می رسد شخصی باشید تا خدود زیادی واقع بین و سعی می کنید نگذارید احساسات بر شما غالب شده و جای منطق را بگیرد [ آیکون عینک بلاگفا،بچه درسخون !]

چه خوب ایشالا یه روز بیاین کرمون حتما منزل خودتونه خیلی خوشحال میشم از دیدنتون

اون واقع بینی رو که خیلی سعی میکنم باشم ممنون

antonio سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام شبیه اسمتون که هست . یه خانوم شنگول خوش رو با جکهای دست اول و با طراوت ! آبی دوست و و و .
correct ?



آبی دوستش رو میتونم تایید کنم ولی معنیش این نیست که رنگهای دیگه رو دوست ندارم

بعد شنگول ؟ بادطراوت ؟ بابا تحویل گیریت بیسته مرســــــــــــــــی ....

به عمه ات نرفتی

کلافه جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

چه بد هیچ عکسی برا من نیومد

نمدونم والا

حالا چیزی رو هم از دست ندادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد