I'm back










سلام



سفر بودم چه سفری!!!!!!



مشهد بودم جای شما خالی نایب الزیاره همه دوستان بودم . یوخده طول کشید ، آی حال میده!!!!



ایشالا خستگی سفر رو که انداختم هفشده تا ماشین رخت رو که شستم ، برمیگردم و گپ میزنم



فعلا خداحافظتون تا برگردم تکلیفتون رو روشن کنم


نظرات 6 + ارسال نظر
مرجان جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام مامانی :))))

عیدت مبارک زیارت قبول قربونت برم ایشاا... هی منتظر بودم توی گوگل ریدر که آپ کنی ولی خبری نبود :( داداشیت هم دیشب آپ کرد :))) با هم رفته بودین درسته ؟ چه خوب

منتظریم مامان جونیه شیطونک :-پی

سلام خانوم

مرسی عزیزم ، ایشالا دوگوله به کار بیافته حتما آپ می کنم

قربونت

ناز شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ http://khormaloo-ye-gass.blogfa.com

ااا..؟؟!
مشهد چه خبر بود؟ خوش گذشت؟!(این چه سوالیه،معلومه که خوش گذشته!)
مارو هم دعا کردین؟؟!!
بووووووووس

مشهد چه خبر نبود!!!!


نایب زیاره همه دوستان بودم

مرسی

بوس

MARKZ شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ http://thiefyourheart.blogfa.com/

سلام! منم مشهد بودم.به ما کم سر می زنید
اومدم هم سال نو رو تبریک بگم و هم بگم زیارت قبول

سلام

سال نوی شما و زیارت شما هم قبول

ببخشین اگه زیاد سر نزدم نبودم که بزنم

زیرشیروونی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ

سللللااامم...احوال خانوم؟خوبین ؟ خوشتون گذشته ایشالا خیلی؟در زدین واسه ما؟ بعللههه خسسگیا که رفع شد خدمت می رسیم..

سلاااااااااااااااام عزیز دلم

قربونت خیلی ممنون جای شما بسیار خالی

ایشالا فعله که خوابم هنوز نمدونم چه مه؟

مینا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام مینا جان
خوبی خانومی؟
سال نو مبارک... زیارت قبول:) ما رو هم دعا کردی اونجا یا نه:)
مینا جان منو که فکر کنم شناختی (مینا ۱۲۳، حرف دل) هستم... ولی دیگه تو اون وبلاگ نمی نویسم... آدرس جدیدم اینیه که برات گذاشتم...این آدرس فقط پیش خودت باشه خوب؟آخه میخوام دوستام و گلچین کنم برا همین به همه ندادم آدرس خونه جدید رو:)
مواظب خودت باش خانومی:)
شاد و سرفراز... در پناه حق باشی.

سلام مینا خانوم

بعله که یادمه مرسی که آدرست رو به من دادی خوشحالم کردی

قربونت

شما هم

بلوط یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام مادر بچه ها جونم!
خوبین؟
آره واقعاً هم عجب سفری داشتین!
الهی شکر
بوس

سلام خانم عزیز از دعای شما بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد