فرفره



شما می دونین .... خوردم رو به چه ..گ.. ای می نویسن؟



هشکی نیست بگه مادر تو که با یکی بچه دور این کلاسا رو خط کشیده بودی حالا با سه تا بچه مغز خر خورده بودی تو هفشده تا کلاس اسم نوشتی حالا فرصت نمی کنی کله مبارک رو بخارونی ؟ تازه هزار و پونصد تا برنامه مهمونی صبح و ظهر و شام داری که همه رو هم می خوای همین پیش از عیدی دعوت کنی ؟!!!!



بیخود نیست آخرشم هشکدوم از مهمونیا رم نمیدی اگه سر ۴ تا از ای کلاسا هم غیبت بخوری هم تقصیرا خودته ... دور ورت داشته ؟ پس بگرد تا بگردیم....



الان که اینجا نشستم همی الان میتونستم خونه مامان بزرگم مشغول بده بستون دل و قلوه باشم ... الان که اینجا نشستم می تونستم مشغول نوشتن مشقا عربیم باشم که دو هفته شم رو هم شده ... الان که ایجا نشستم می تونستم مشغول خرید اون چیزایی باشم که الان شیش روزه می خوام برم بخرم و ق ت نمی کنم... الان که اینجا نشستم می تونستم لا اقل یه کمدی رو بریزم بیرون تمیز کنم خیر سرم ....



الان که اینجا نشستم حوصله هشکدوم از این کارا رو ندارم ... می خوام برم چار تا وبلاگ بخونم شاید دو تا کامنت بذارم یا برعکس ...



الان به شدت از خودم بدم میاد ...



نظرات 9 + ارسال نظر
MARKZ یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.thiefyourheart.blogfa.com

من زیاد نزدیک نمیشم!
جالب بود مادر بچه ها
آدم یه کلاس رو تا آخرش بره بهتر از چند تا کلاسه که هیچی هم ازش یاد نگیری

این درست ولی جنون ادواری رو چیکارش کنم؟

beenazeer یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ق.ظ http://beenazeer.blogspot.com

ha manam hamto

شما تشریف نیارین نمکش تموم میشه یهو همه مون جا میزنیم گفته باشم!!!!

ماتیلدا یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ق.ظ http://matilda1992.tk

فکر کنم مال هوای آخر ساله
همه کلافه شدن

همه گرفتار خود پر مشغله کو چاره چه گورم دیدگی شدن ؟

تازه وارد یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

من یه کلاس خوبی سراغ دارم که اگه توش اسم بنویسی بهت یاد می دن که چطوری کی چی چن وقته ؟ دیگه چه خبر ؟ :!#%

از این کلاسا به درد ... جانت ...اه.... جانم؟ ... هیچی بابا

مرجان یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام مامانه نی نی ها :)
مرسی که بهم سر زدی مامانی :-*

خوشم میاد مثل خودمی :دی هی خوشم میاد الکی وقتمو پر کنم با کلاسهای جورواجور با اینکه نصفه روزم سره کارم (نیشمولک) مثلا من الان که اینجا نشستم میتونستم برم اتاقمو مرتب کنم ، چند تا تیکه از لباسامو اتو کنم ((=

آخ راست میگی ! کلی خرید دارم که باید چند تا بعد از ظهر برم خیابون انجامشون بدم خریدا رو :(

لینکت کردم مامانی

مرسی خانوم

یه سر که قابل نداشت ... بازم سر میزنیم :)

زیرشیروونی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ب.ظ

چقدر بیزنس خانم‌ِ آقای مهندس.فعلا که مشغول زلزله داری می باشید اینجانب شاهد.یعنی شاهد از پشت پی سی در همین حد

بعـــــــــــــــــــــــــــــله



هنره که از هر انگشت می ریزه!!!

بلوط یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ

مایم همطو!!!
همدردی می نماییم!

مایم همطو !!!

ای ول استعداد لهجه...

ببینم من واسه چی نمیتونم بیام تو وبلاگت؟

موش خانگی سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ

چرا اینجا نمیشه نظر شکلکی گذاشت؟

نمی دونم خواهر منم دوس داشتم بود ولی ظاهرا بلاگ سکای هنوز کلاسش نمی ذاره همچی چیزا رو بذاره

یاس یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ق.ظ http://yssi7.persianblog.ir/

اولا سلام دوما تو سه تا داری من دوتا مثل توهم همیشه خدا خودم رو میپیچونم تا ببینم چی میشه تازه با همه این کلاس واین حرفها هوس سومی هم به سرم زده !!!!!!!!

اولا سلام دوما خوش اومدی سوما معلومه تو هم از خودمونی ( یعنی به یک مرض مبتلاییم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد