کپی رایت مجدد

چه کنم سوژه ندارم مجبورم می فهمی مجبورم از وبلاگ قدیمی ام دزدی کنم

 

 

 

 

میدونستی تو برای من عزیز ترینی؟

 

بنشین تا برات بگم.

 

آره اینجا تکیه بده.

 

از همون اول که دیدمت فهمیدم که برای من ساخته شدی . اصلا عاشقت شدم . دلم رو بردی عزیزم . میخوام بخورمت .

 

چشای درشت سبزت شفافیت عجیبی داره . مث دریا میتونی توش غرق بشی.

 

دست و پا های شکننده و ظریفی داری . بیا ، من اینجا نوار های نازکی دارم که باهاشون دستات رو بپوشونی که خدای نکرده آفتاب مهتاب نبیندش!

 

آها این از یکی ...

 

دوتا ...

 

....

 

...

 

پنجمی..

 

اینم شیشمی.

 

ناراحت که نیستی؟

 

خوب گرم شدی؟ همه جات پوشیده شد؟

 

خوشحالم عزیزم.

 

من امروز خوشبخت ترین عنکبوت دنیا ام.

 

تا به حال مگس به این چاق و چله ای ندیده بودم.

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
گیلاس چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

اول سلاام!!!
راستش من یه آلرژی بدی نسبت به این جک و جونورا دارم!! نکن خواهر! با ما چنین نکن!!!
کاش اقلا عکسشو نمیذاشتی!! الان مشمئز شدم!!
جییییییییییییییغ

خب خوشحالم که لبخندی بر لبان مبارک شما نشست!!
البته اونی که همه میگن من نیستما!!

خیلی خوشحالم کردی
قربونت
بووووووووووس

اول علیــــــــــــــــــــــــــک سلام !!

عزیزم ببخشین یه چند روزی باشه چند نفری مشمئز بشن بعدش برش می دارم خوب؟


قربونت تو هر گیلاسی می خوای باش نمک که داری هزار تا

قربونت


ماااااااااااااچ

میثم پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ق.ظ http://rainyspring.blogsky.com

باز که از کربیس عکس گذاشتی !

آره چطور مگه؟

میثم پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:06 ق.ظ

چیه ؟ مشکوک میزنم ؟

مشکوک؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد