را نمی برم

ها ؟؟؟؟


سلام ( با کسره بخونین selam/sera البته سرا هم می گیم خوب دلمون می خواد )

چطوری خوبی سلامتی ؟ میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگذره .....( chtori khoobi slameti?)

ها مایم خوبیم خدا ر شکر بچامم خوبن سلام می رسونن دس بوس . شما خونه تکونی تونه کردین ؟ ما که هنو هشکار نکردیم ولی دلمون می خوا یه روزی خونه تکونی بکنیم ، بعـــــــــــــــــــــــــــــــله.

دگه بگم ..... ما چند وقت بود همچی بفهمی نفهمی مثل مرغ کتی ( morgh koti اصطلاحا آدمی که همه اش توی خونه است می گیم) چسبیده بودیم به خونه یا حد اکثر یه مهمونی می رفتیم دیدی بازدیدی. ولی کاری که بعدش یه خورده از خودمون بیایم (به خودم ببالم) نکرده بودیم همچی دپرس شده بودیم فکر می کردیم به هشhesh/hosh کاری نمیایم (به درد هیچ کاری نمی خوریم)... حال خوبی نیست اصلش خوشمون نمیا ....

ولی الان یه خورده یی تکونی به خودمون دادیم نه که خیلی هنری بفشونیم (کار خاصی بکنیم) ولی از بی کاری و همش کار خونه کردن و بچه داری بهتره ....


1- دارم میرم کلاس عربی محاوره ( خوشم میا نگین حالا چرا عربی یه زبون دیگه ای نه !!! نیس انگلیسی مون فووووله) ( نه اون فولfool احمق ها!!!!)

2- دارم میرم کلاس نقاشی هنوز تازه از سیاه قلم بی اجازه معلم پریدم به مداد رنگی خیلی مونده نقاش بشم ولی استعدادم خوبه بعــــــــــــــــــــــــــــــــــه.

3 - می خوام برم کلاس آیرو بیک خیلی بی حرکت شده بودم به دپرس شدنم کمک می کرد ....

4- می خوام عید برم یه جای خوبی حالا اگر رفتم می فهمیم اگرم نه ...... نه میرم !

دیگه دیگه بابو (baaabo ای بابا / یعنی چقدر زیاد) خیلی کارا شد ذره ذره خوش خوشو باید کارامه (کارهام رو) برنامه ریزی کنم بشم یه آدم فعال به درد بخور ...

حالو (حالا)صبر کن....


را نمی برم = نمی دونم ( شاید یعنی راه رو نمی شناسم !!! را نمی برم raa nemiberam )
نظرات 5 + ارسال نظر

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.iranmaxim.blogsky.com
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری
http://www.clickwoman.blogsky.com
زنان کلیکی
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

ببین عزیز وبلاگ من هرچی باشه مفید نیست برای هیشکی

اینایی هم که می بینی لطف می کنن به من سر می زنن سه چهار نفرن که اگه همینا هم نیان من پاک دماغم سوخته میشه


ماکرمونیا می گیم با طناب پوت من نیافت تو چاه

لینک من به دردت نمی خوره زت زیاد


تازه من بل نسبت یکی بیاد نخونده کامنت بذاره پاچه هم می گیرم ( beware (

beenazeer جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ http://beenazeer.blogspot.com

class ashpazi chetor? shenidam unjam sabte nam kardi

با اجازه بزرگ ترا بعــــــــــــــــــــــــــــــــله

تازه داریم از دوستان هم ثفت نام هم می کنیم :)

بید مجنون شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ http://from2008.blogsky.com

زبونم دیسک کمر گرفت بس که این ور و اونور پیچوندمش
جان من بیخیال شو همینجور فارسی رایج بنویس یا حداقل یه ترجمه ای ازش زیر نویس کن

راستی چقدر فعال شدی
ای که عربی بلدی
ای هنرمند ای نقاش
ای آیروبیک

ممنون از اینکه بهم سر میزنی

دیسکت بی بلا

فعال شدیم خداکنه فعال بمونیم

از شما هم ممنون

بلوط شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ق.ظ

سلاااااااااااام!
کلاس نقاشی و عربی محاوره ای خیلی خوبه من تشویقتون می کنم! نقاشی واسه سرگرمی خود آدم خوبه و عربی محاوره ای هم خیییییییییییییلی به درد می خوره!
ما هم هنوز خونه تکونی نکردیم! ذره ذره شروع می کنیم تا بلکه شب عید دیگه تکمیل شده باشه انشالله.
خوب فعلاً کاری باری؟
بای!

سلام بله ایشالا بتونم ادامه بدم ...

خدا کنه همه مون بتونیم یه تکونی به این خونه های خاک گرفته بدیم

شاذه دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلاااااااااام
خوبین؟ سلامتین؟
ماشالا ورجونتون با ای همه برنامه ریزی
ما که انگلیسیمون فول یا فول؟! :)) نیست. داریم میریم پُرش کنیم! بهدنشم دیگه خیلی زرنگ باشیم ور دوروزمون بتونیم برنامه بریزیم که میشه همی یه شنبه خونه ننجانمون و چار شنبه پیش دایجان.
ور دور خونه مم را میریم اسمش مِلیم ورزش!
دگه همین
موفق باشین. انشالا برناما عیدتونم برگزار بشن. برناما بعد از عید مایم همطو به خیر و عافیت
سلامت باشین. رو ماه بَچوار ببوسین

سلام عزیزم ما خوبیم

تو حق داری جیگر ٬من الان یه استفاده بهینه از یکی می کنم که این چند وقت دست و بالم رو کمی باز کرده ...

ایشالا به خیر و عافیت همه کارشون درست شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد