اس ام اس

آقا ملت صبر ندارن یه اتفاقی بیافته براش اس ام اس خلق کنن


بعضیاشون خیلی بامزه بود حیفم اومد نذارم


1 - فقط با روشن کردن یک بخاری اضافه , شما هم در تعطیلی مدارس , دانشگاه ها و ادارات شریک باشید ....... ( هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم .)


2- به علت قطع گاز , جهنم 3 روز تعطیل اعلام شد . مومنین هر کاری که خواستند می توانند انجام دهند .


3- دومین برف سال 86 را تبریک عرض می کنم ... ستاد بزرگداشت برف ندیده های کرمان .


4- به دلیل بارش برف و مصادف شدن با ایام محرم و سپس دهه فجر و در انتها عید نوروز , مملکت تا اردیبهشت ماه تعطیل است .



بی ربط ( دعای هنگام طلاق : یا رب این دلبر شیرین که سپردی به منش / آنقدر لوس و ننر بود که سپردم به ننش )


بی ربط 2 (اگر دنبال عشقی من ندارم / که من قلبی به جز آهن ندارم / برو دست از سرم بردار شیرین / که حال بیستون کندن ندارم )


بی ربط 3 ( فرهاد چو صبرش بود کُه چون که بستان کند / هر چند خودش می گفت : " من خسته شدم خیلی " )
نظرات 4 + ارسال نظر
زیر شیروونی شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ

ههه کلهم باحال بیدن

قابلت رو نداره ;)

شاذه شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:43 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

بامزه بید مرسی!
راستی فردا مراسم پرشکوه یکشنبه در خانه ی اینجانب برگزار می گردد. شما هم اگر میلتان بود و کلاستان نبود! سرافراز بفرمایید:*

قربونت برم دختر خاله ولی کلاس دارم :((

بدون امضا یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ

آره برا منم اومد

لیلی هستم سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ

میگم خوب چپ رفتی راست رفتی شیرین شیرین کردیا!! راستشو بگو اینا همه نقل از ابوی گرانقدر شکردهان شیرین سخنت نبود؟؟؟؟

سلام لیلی خانوم کاش بهتر معرفی می کردی نشناختمت

از چپ و راستم خبر ندارم ولی شعری که نوشتم کار ابوی گرانقدرمه که معرفی کردم .

قربان شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد