سگ بستیم

اولا سلام  خوبی خواهر ؟

 

ما اومدیم و دیدیم قالب وبلاگمون خراب شده ولی باز از دلمون نیومد عکسا رو برداریم حالا خودشون کم کم می رن پایین دیگه مزاحم دوست و رفیقامون نمی شن .

 

شما به قالب درستی خودتون ببخشین .

 

دوما دلمون می خواست یه قالب قشنگ درست حسابی واس وبلاگمون پیدا کنیم ولی خودمون بلت نیستیم باس استادش رو پیدا کنیم . قدیم ندیما یه رفیق فابریک داشتیم طفلکی از بس قالب ساخت ما زدیم خرابش کردیم ازمون پاک نومید شد .

 

ایش این (پ) ذلیل مرده واس چی هی جاشو عوض می کنه مگه نهال بادمجونه ؟

 

بعدش .... بعدش .... بذارین یه داستان از آبجی عسل دختر دومیم تعریف کنم قربونش بشم بچم قند و عسل از دهنش میریزه .

( شنیدین سوسکه به بچه اش می گفت ننه به قربون دست و پای بلوریت بره ؟)

عسلم داشته شیر آخر شبش رو با فس و فس همیشگی می خورده و طبق معمولشم نصفش رو با کاببینت شریک می شده . آق مهندس اخماشو حسابی تو هم می کنه و می گه :

- زود باش دختر تا همه شو نریختی شیرت رو سر بکش و بگی بخواب .

- بابا جون  شما زندگی منو خراب می کنین .

بعدش یه بارم زلزله الممالک داشته به اعلی صوت تمرین صدای تنور می کرده آق مهندس به عسل می گه میدونی زلزله چی شده ؟

- بابا جون فک کنم زلزله قلبش شکسته !

 

اصلا هم مجبور نیستین به اندازه من از بچم مراد ببینین مگه شما هم سوسکین؟ ما از بی مطلبی مجبوریم خانواده شمعدانی رو هم وارد وبلاگ کنیم نیست امری حیاتیه ؟ وبلاگ نویسی رو می گم .

 

این دو سال که ننوشتم هش طوری هم نشد غیر از اینکه لذت شراکت رو از دست داده بودم . نمی دونم اونایی که باشون دوست جون جونی شده بودم دلشون واسه م تنگ شد یا نه ؟ جوابشون هر چی باشه بدونن دل به دل راه داره  .

 

شوخی می کنم امروز نیست سگ تشریف داریم یوخده پاچه می گیریم .

 

اه هچی هم نیست با این (ژ) بنویسیم که عقده مون خالی شه  . توره برده رفته جای (پ) جا خوش کرده قیافه حق به جانب هم می گیره .

 

 .....

 

خوب هچی خدافظ چرا می زنی؟

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شاذه شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

و علیک السلام!
ما بالاخره تونستیم ایجو نزول اجلال کنیم و دگه هچی.
قِشنگ بید و بانمک. قربون عروس نازم بشم که ایقد شیرین زبونه.
بعد این که ما قول میدیم تا میتونیم وشتون تبلیغات کنیم دورتون شلوغ بشه. حالا نه این که دور خیلی شلوغه از او بابت!
عسکاتونم قشنگ بیدن. دلمون واشد. ولی خداوکیلی ما هشتو از ای جاها رو از نزدیک ندیدیم!
یه رفیق قالب سازی دارم ور خودم قالب ساخته. می خوای معرفیت کنم؟
قربونتون بشم. بچا ر ببوسین

سلام قربون قدمت خوش اومدی . شما خودتون تشریف بیارین راضی به زحمت نیستیم برامون تبلیغاتم بکنین .
بله منم فکر کنم ان سال پیش حموم وکیل رو دیدم ولی اون یکی مقبره رو ندیدم باعث خجالت . ایشالا باهم یه تور راه می اندازیم به آثار باستانی گردی .

نیست زلزله ما و زلزله شما خیلی همکاری می کنن؟!!

فیروزه شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ

من خیلی می خوام بدونم شما کدوم قدیمی می باشین!!میشه بدونم؟

فیروزه شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ

مینا آلبالو!!!ای ول...

بله فیروزه خانوم ولی با تغییرات کلی و جزیی . این روزا آلبالو گیر نمیاد ;)

خیلی خوش اومدی قدمت روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد