احسنت

 

 

احسنت

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
beenazeer دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ http://beenazeer.blogspot.com

halo ovakh ei ahsant yani ke chi

حالو جونم وشتون بگه که ای یه لینکی بود که راجع به اجنه و سندیتشون تو قرآن و احادیث نوشته بود و به قول خانم شاذه در مورد ائمه بسیار مودب صحبت کرده بود و ما خوشمون اومد

م ی ث م دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام ~~~
با من بووووودی ؟
این چند افرینه؟ صد افرین ! هزار افرین !

اگه فهمیدی این یه لینک بود هزار آفرین اگر نفهمیدی برو کنار بز باد بیا

البته شوخی کردم

شاذه دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

هی خوشت اومد؟ :)
خیلی مفصل و قشنگ بود
(با لهجه بخونین)

بعدشم این که راجع به ائمه خیلی مودب نوشته بود.

خیلی جالب بود ازت ممنونم

واقعا از این مساله اش خیلی حال کردم قربونت

مینا دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://mina123.blogsky.com

سلام مینا جان
خوبی؟
خیلی خوشحالم کردی عزیزم که اومدی دیدنم... من همون موقع که برام پیغام گذاشتی اومدم دیدنت... رو آدرست کلیک کردم ولی صفحه ات باز نمیشد و پیغام میداد وب بلاگ موردنظر موجود نمی باشد... خیلی ناراحت شدم که نتونستم به خونه جدیدت دسترسی پیدا کنم ... تا اینکه الان در وبلاگ بید مجنون دیدم پیغامت و روی آدرست کلیک کردم و در کمال خوشبختی تونستم وارد بشم:) خیلی خوشحالم از این بابت:)
در مورد احسنت هم جونم برات بگه که من پارسال یه وبلاگ پیدا کردم که صاحبش که با اجنه در ارتباط بود و تقریبا به تمام سوالات من در مورد جن ...اونجا پاسخ داده شده بود... ولی از تو چه پنهون از اون موقع تا حالا نمی تونم تنها جایی باشم... خیلی میترسم...
آدرسش و برات میذارم اگه دوست داشتی به اونجا هم سر بزن:
http://jenzadeh.blogsky.com
بازم از این کارا بکن و بیا پیشم... می دونی که خوشحالم میکنی:)
شاد و پیروز باشی.
در پناه حق.

سلام مینا خانم عزیزم

منم اون روز که لینکت رو دیدم خیلی خوشحال شدم مثل الان که بازم خوشحال شدم.

شاید آدرس رو اشتباه دادم چون جای دیگه هم اشتباه نوشته بودم ببخشین.

اون وبلاگ که آدرس داده بودی بسته شده بود ولی غمی نیست من دنبال آدم جنزده نیستم ولی از این که سندیت اسلامی رو نشون داده بود خوشم اومد
بازم ممنون

خداحافظت

بلوط سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ

وووووووووووی ترسیدم !!! ( اسمایلی نگران و وحشتزده!)

ترس نداره عزیزم جن هر قدر هم حقیقت داشته باشه . من در کتاب های معتبر و فرمایشات خوندم که به هیچ عنوان قابل لمس و قابل دیده شدن نیست مگر اینکه به خیالاتت اجازه جولان دادن بدی ... البته عین نوشته ها رو یادم نیست این جملات ناقص خودم بود

زیرشیروونی سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ

نمی گین بچه رد می شه شب خواب بد می بینه:دی؟!

وای راست می گی دست بذار رو قلبت یه الحمد بخون خوب می شی

قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد