گله

یه گله دارم ....


از دوستانی که در روزمرگی خودشون رو غرق میکنن و گاها فکر میکنن وبلاگ جاییه که هر چی زر دارن باید با لحن گلایه از خدا و مم لکت و رانندگان مم لکت باید توی اون بریزن


آقا رحمی به دل ما بکنین ... حالا اگه من نیام و زر هام رو برای شما بزنم یعنی دل بی غمی دارم ؟


نه جانم ... از بچگی بهمون گفتن که اطرافیانت چه گناهی دارن که تو زندگی به کامت نیست؟


عزیز دل خواهر هر چی زر داری بریز روی یه صفحه کاغذ بی کاره و آتشش بده ببین چه حالی میده ...


یا ریز ریزش کن که حرکتش هم ورزشی باشه برای عضلات دستت....


بعد یه شربت آبلیمو خنک یا یک لیوان خطمی دبش نوش جان کن...


بعد بشین پای کامی و وبلاگت رو آپ کن .... عیبی نیس که روحیاتت رو به نمایش بذاری ولی نه وقتی که به قول خانداشم قبض برقت رو از لای در سر دادن تو...


وقتی که حس نوشتن داری و میخوای قلمت رو به نمایش بذاری بنویس .... گله میخوای بکنی بکن... زر میخوای بزنی بزن .... ولی بعد از اون لیوان خطمیه که گفتم .... رحمی به دل بیچاره ما بکن ....



.....



های های های ریختم بیرون ....



هیشکی نیست یه لیوان خطمی دست من بده ؟

نظرات 6 + ارسال نظر
خاتون دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

خوشم اومد ! یه گرد و خاک اساسی تکوندین !

آی حال داد

شاذه دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

آی گل گفتی خواهررر!!! ملت انگار یه وب باز می کنن به عنوان غردونی! وقت خوشی که یادشون نمیاد بنویسن! بعضیام که کلا دپ زدن و اصلا نمی خوان چیزی به اسم خوشی رو ببینن، چه برسه بیان دربارش بنویسن!!

نمیدونم ... تیریپ دپ ظاهرا شده مد ... هر کی دپ نباشه بی کلاس و الکی خوش به نظر جوونای زمونه میرسه ...

بازم با وجود اینکه کوچکتر از اونم که توصیه ای بکنم خواهشم اینه که حد اقل شربت آبلیمو فراموش نشه

اه ببخشین به نام خدا و بادرود و سلام به روان پاک ... شربت آب لیمو

فا دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

خوش برگشتین :*
من به همین دلیل وبلاگ خوندنم محدود شده به 7-8 جا.... ولی خب مثلا گیلاسی همین ناراحتیاشو یه جوری مینویسه که من دوست دارم.... ناله نمی کنه....

خطمی نداریم.... آب انار بدم خدمتتون؟

خیلی ممنون ... بعله عرض منم همینه لا اقل دل خون کنک نباشه ....

آب انارم غنیمته

همسایه:) سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ

مراد دیدم

خیلی ممنون همسایه ... کدوم همسایه ؟

antonio سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://accuphoto.aminus3.com

سلام انقلابی بود در صنعت وبلاگ ! باشد که مورد عبرت واقع شود ! راستی بازگشتتونم مبارک !

علیک سلام اخوی زاده محترم معلومه ما فرزندان انقلابیم

خاتون چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

عجب سوتی !خطمی به ط بود ؟ الان درستش می کنم

والا توصیه نمیکنم به افاضات من رجوع کنین من حافظه میزونی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد