بازی می کنیم..............

سلام خواهر

اول بگم از آخرین باری که بازی کردم یادم نیست چند وقت می گذره به نو جوونی خودتون ببخشین

بعدشم این آهنگایی که من ازشون خاطره دارم نصف جار جوونا نشنیدن می خندن بهم خوب بخندن خوشم میات آهنگای 15 -20 سال پیش رو دوس داشته باشم

مرسی قزن جون حس ماجرا جوییم گل کرد میوه هم داد....


1 همین آهنگه پست قبلیم رو ( یادتون نره پست قبلیه رو بخونین دووووووووووووووووسش دارم )


بگو ای یار بگو .... یاد زمون نامزدیم میافتم آق مهندس تهرون سیتی بود واس سربازی مایم تو خونه با ضفت صوتی که از خان داداش روفته بودیم ( کش رفته بودیم ) هی این آهنگای ابی رو که کاستش( نخند خوب اون موقه ها سی دی کم بود ) رو آق مهندس واسه مون خریده بود گوش میدادیم و دلمون واس آق مهندس تنگ میشد تنگ شدنی.

1 بازم ابی : دوست دارم سبد سبد .......

اینم بر میگرده به همون کاست که آق مهندس داده بود و همون ضفت صوت که از خانداش روفته بودم که شماطه شو میزون کرده بودم هر روز منو با آهنگ دوست دارممممممممممم بیدار کنه که از دوری آق مهندس دق نکنیم... گرچه توی ماه عسلم فهمستم آق مهندس این آهنگو دوس نداره عوضش (دوست دارم می دونی که این کار دله )رو دوس داره...

پس :

3 دوست دارم میدونی که این کار دله .... یادم نیست خواننده اش کی بود به صدای آق مهندس باهاش خاطره دارم ...


4 : THE LAST TIME I CRIED کریس د برگ اون موقع ها کتاب لایریکزش چاپ نشده بود با سرو ناز ( با عرض معضرت از سروناز خانوم )و دوست رفیقام ساعت ها رو ضفت صوت قوز می کردیم هی میزدیم عقب هی گوش می دادیم که نوشته اش رو میزون کنیم آی حال میداد....

البته همه آهنگای کریس دبرگ واس ما اون موقع ها مساله حیثیتی بود ....

5: LADY IN REDکریس دبرگ که با بر و بکس شوSHOW یش رو هم اجرا کردیم وای چقدر می خندیدیم از این آهنگ ها شو درست می کردیم آااااااااااااااااااااااای داد از گرفتاری .....


6: تاک سیاوش قمیشی .....

یادمه باید با بر و بکز هر جا که میشد قیافه های شدیدا عارفانه می گرفتیم و با صدای آروم شروع می کردیم ...

تو یه تاک قد کشیده ....

بعدش که میرسید به اونجا ها که میگفت نه دیگه پا می شم اینبااااااااااااااااااار خالی از هر شک وتردید .....

شدیدا منقلب میشدیم در حدی که از جا هامون بلند میشدیم و با صدا های تنور ( نه اون تنوری که نون می پزن توش ) کاملا از نت بیرون زده ولی صد در صد پر احساس بخونیم : بذار آدما ااااااااااااااااا بدونن ، می شه بیهووووووووووووده نپوسید .....

آخی.... نازی....


7 : هفت تا بود تو بازی؟ یادم میات اولین آلبومی که واسه خودم ضفت کردم آلبوم اندی کورس بود که توش آهنگ بلا ای بلا دختر مردم بود ؟.....

آها شما ها که یادتون نمیاد یه مشت جار جوون ...


ای دختر صحرا نیلوفر .... وای نیلوفر ..... وای نیلوفر...... از این آهنگ شدیدا یاد خونه سرو ناز اینا می افتم که یه مهمونی توی حیاط داده بود و این آهنگ در اوج جدیدی و محبوبی بود.



راستی از اسکار چه خبر؟ چند تا از فیلم هاش رو شدیدا دلم می خواد زوووود دی وی دیش رو پیدا کنم ... زود سریع فوری هر کی میدونه آدرس سایتی که بتونم اونجا اطلاعات اسکار رو ببینم برام بنویسه .... یا سایتی که بتونم فیلم هاش رو دانلود کنم نیس ای تی اس ول داریییییییییییییمممممممممممممم.....
نظرات 14 + ارسال نظر
شاذه دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام
والا ما اون وختا که آهنگ ماهنگ گوش نمیدادیم. ولی تموم ای آهنگا رو با صدای شیرین شما و سرونازبانو بخاطر داریم و یاد آور خاطرات قشنگیه. غیر از دوست دارم سبد سبد که خودمون خلاف شده بودیم تو اتاقمون گوش می کردیم:دی

ها بــــــــــــــــــــــــــــله یادمه اند بچه مثبت بودی :))

ها همون صدای دم تنور رو میگی دیگه؟

ماتیلدا دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ب.ظ http://matilda1992.tk

آهنگ پست قبلیه رو من دارم خهههههههههههههههلی دوستش میدارم
بر و بکس ما هشتوشون کریس د برگ ندوشتن ؛-(

کریس دبرگ رو اگه دوس داشتی یه سی دی پرررررررررررر از بیشتر آهنگاش دارم می دمت

من دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.sarv.blogsky.com

حالا دیگه ما ر یادت رفت ؟

کور ا د تا چش


خدا نکنه شما ر یادم بره چرا همچی فکری کردی؟

زیرشیروونی دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ

آآآیییی ابی دوست دارممم...لیدی این رد رو هم تازگیا دوست دارم....

لیدی این رد برای خودش مکتبی داره خواستی بیا کلاس یادت میدم :)

میثم سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://rainyspring.blogsky.com

نخوندم ، وقت نکردم
میام ، می خونم ، خواهم ، اینو بذار اولش ;)

سلام

این از اولش

بخون هر وقت خواستی بیا در وبلاگ بازه

من سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.sarv.blogsky.com

چه قالب شاد تری ولی یه کم کوچیکه

سلام

آره دنبال بهترش هستم فعلا این خوبه

تازه وارد سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

اقدام ضربتی خوبه .
فقط اگه بتونی نوشته هاتو پررنگتر کن .
یه خورده کم حال شده . فک کنم .

مرسی از راهنمایی

تازه وارد سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

راستی اگه دوست داشتی , فمینیسم حاکم نبود , خال سیاه رو نمی فرستادن دم در بلاگت , دلت خواست می تونی لینک منم بذاری همین بغل , البته پشت تجیر :)

خانداش من که دوری لینکتون رو گذاشتم همون وسطا تجیرم برداشتیم

میثم سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ

ها من اومدم !
والا من غیر از شجریان موسیقی دیگه ای بهم فاز نمی ده ، یه مش جار و جوون ;)

نمکدان بی نمک مانند آب است

خجالت می کشم شجریان سرم نمی شه ....

ماتیلدا چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ http://matilda1992.tk

چه قالب خوشگلی دل آدم وا میشه

به خوشگلی قالب شما که نیست :)

میثم چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ

عرض شود خدمت با سعادتون :
قالب نو مبارک ، مبارک ، مبارک ;)

جسارت می کنیم به پر قباتون ممنون ممنون ممنون

بلوط چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام خانوم عزیز!
خوبین؟ خوشین؟
نمی دونم چرا من هیچوقت نتونستم با آهنگای کریسدبرگ ارتباط برقرار کنم! به جاش تا دلت بخواد سلندیون گوش می دادم!
راستی اسکار امسال به نظرم زیاد چنگی به دل نمیزد... از فیلماش خون بازی که فقط یک فیلم خشن مردونه ست
اون یکی پیرمردها هم به خاطر بازی جک نیکلسون از دیدنشون منصرف شدم!(اصلاً نمی تونم تحملش کنم)
اگه نظر منو بخواین شاید فقط فیلم کفاره ( َatonment ) ارزش دیدن داشته باشه.

سلام چه خوب معلومه ما با هم می سازیم چون سر هیچ چیزی دعوامون نمی شه تقصیم راحته

من اگه فیلمی رو بدونم جک نیکلسون توش بازی می کنه به خاطر خود هنر پیشه حتما نگاهش می کنم :))

کریس د برگ هم با وجودی که کلا آهنگ دیگه زیاد گوش نمی دم ولی هنوز خیلی مورد علاقه امه

به هر حال من فیلم دوست دارم همه جورش رو به غیر از ترسناککککککککککک

شاذه چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ب.ظ

قالبت خشنگه :)

با چشمای قشنگتون می بینین :)

تازه وارد چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

چشم که نیست !!
باقالیه !

:))

اختیار دارین گاهی پیش میات

نصفه شبی گفتگوی کامنتی داریم ما؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد