کپی رایت


شما می گین اگه من بخوام از وبلاگ قدیمی ام پستهایی رو که دوس داشتم کش برم باید به کی کپی رایت بدم ؟!!!!




اگه فهمیدین به منم بگین....




پیکنیک








واقعا پیک نیک توی این هوای بهاری رفتن چه زیباست.
نسیم ملایمی که لا به لای برگها می وزه و شاخه ها رو به صدا در می آره چه آرامش بخشه. راستی توی این محیط سبز سبز دیگه نمی شه پایبند اصول و اخلاق شهری بود. جورابهام رو در آوردم و شصت پامو توی علفهای تازه فرو کردم.وه که چقدر سردن.
یه گاز به ساندویچ تخم مرغ و کاهو زدم . برگشتم به طرفت و نگاهت کردم . حیف که تو خام گیاه خواری اگه نه یکی هم تعارف تو می کردم.
با چشمهای آرامت به من زُل زده بودی. اون لحظه همه چیزم رو می دادم که بدونم راجع به من چی فکر می کنی، ول تو اصلا در بند حرف زدن نبودی. فقط همینجور نگاهم می کردی. یه گاز دیگه زدم. اصلا به دهنم مزه نمی داد فقط می خوردم که یه کاری کرده باشم.
احساس رخوت عجیبی سر تا سر وجودم رو گرفته بود، نگاه خیره تو رو با نگاهم جواب دادم. عکسم توی آینه چشمهای ساده ات منعکس شده بود. بهت لبخند زدم. تو هم همینجور که غذات رو می خودری با گوشه لبت بازی می کردی. یا من به نظرم می رسید؟ نمی دونم.....عجبا!!!!راستی راستی که اسم با مسمایی رو روت گذاشتن!





بزغاله!




آخه الاغ توی دشت به این سر سبزی تو این کیسه نایلون رو از کجا اوردی نشخوار می کنی؟!






نظرات 7 + ارسال نظر
میثم سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ق.ظ http://rainyspring.blogsky.com

سلام مادر
بچه ها چه طورن د ؟
این بزه چی داره میگه ؟
با شماس انگار ، نه با من نیس که ، با شماس ، آره ببین چی می خواد بگه ، در دهنش رو بستی !

ببینم شما عکسی غیر از اینکه من گذاشتم می بینین ؟ اینی که من می بینم دهنش بازه و دهن کجی می کنه ...


اگر شما درک بیشتری از عکس دارین بگین فیض ببریم

شاذه سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

عجب بزغاله ی خری بود!!!

آره خوب گفتی کلمه ابله رو باید تغییر بدم به الاغ :))

بیشتر بهش میاد

یاس سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ق.ظ http://yassesepid.persianblog.ir

سلام من میگم کپی رایت و باید به خودت بدی :)
نزدیک بهار که میشه واقعا تو اون سبزه هائی که گفتی چه حالی میده راه رفتن ...
چه خوب گفتی می دونی مادرها هر چی بگن ناراحت کننده نیست چون می دونی حسن نیت دارن تو حرفاشون اما وقتی یکی می بینی برای اولین بار دیدتت و اونقدر باهات آشنائی نداره و به باد انتقاد میگیرتت اونوقته که میرم تو هم ... خدا ما رو از این دست آدما حفظ کنه.

سلام عزیزم

آره مادر آدم هیچوقت غیر از خیر آدم رو نمی خواد

غریبه ها همه نوعن بعضیا فکر می کنن فقط باید تعریف کنن با دلیل یا بی دلیل

بعضیا فکر می کنن باید انتقاد کنن


بعضیا هم فقط تماشاچین

بعضیا فضول


نمی دونم شایدم منم یکی از این غریبه ها باشم برای یکی که نمی شناسم

میشه؟

بلوط سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ

:))
سلام!
عجب متن سرکاری با حالی بود!!!
خیلی با نمک بود!

:) سلام

خیلی ممنون عزیز

قزن قلفی سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://afandook.blogsky.com

در مورد کپی رایت : باید کپی رایت رو به من بدی ! همینه دیگه سر گردنه است می خوای بخوا نمی خوای نخواه !

بعد هم این بزنه بدبخت کجاش داره مشمبا !!! می خوره خواهر از کجا دیدی تو ؟ ! طبق س. پیشینه اش میگی یا دیدی؟ اینو یه شفاف سازی بکنن قربون قدت خواهر !

خواهر از سر گردنه نگو که از این اتاق به اون اتاق بخوای بری سر گردنه است..


بعدشم اینی که عکسشو انداختم بزه خارجیه اگرم بخوره مشمبا خارجی می خوره اونی که من دیدم از همین کیسه فریزرای وطنی خودمون می خورد

یک مامات سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.khaharaneh.blogfa.com

اجازه ی ما هم دست شماست!!!

خوش اومدین قدمتون روی چشم مامان دخترای خوشگل خانوم

من چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.sarv.blogsky.com

سلام خوبی سلامتی ما نمیبینی خوشحالی دماغت چاقه ؟

سلام خوبم خوشم تو رو که دیدم ولی وبلاگت رو چند روز بود ندیده بودم دیدم عجب آپ کردی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد