پراکنده

چـه شـود بـه چـــهرۀ زرد مـن             نـظـری تـو بـرای خـدا کـنـــی

کـه اگـر کـنـی هـمـه درد مــن              بـــه یـکــی نــظـر دوا کـنــی

تـو شـهی و کشور جان تو را               تــو مـهی و مـاه جهان تو را

ز ره کـرم چـه زیـــان تــو  را ؟               کـه نـظـر بـه حـال گـدا کـنـی

تو کمان کشیده و در کـمیـن                کـه زنی به تیرم و من غمین

هـمـۀ غـمـم بـود از هـمـیـن               کــه خـدا نـکـرده خـطــا کـنـی


*********************

این خط نوشته ها رو روی کاغذ دو خطه ای که معلوم نیست کی نوشتم پیداشون کردم تو رو خدا ببین چه قده رمانتیک بودم یه روزی ...

 گمونم این شعر که نوشتم مال گوهر شاد بوده که زمانی از عشق به آقایی گفته بوده ....

ولی مطمئن نیستم نیاین یقه بچسبین حالی ندارم میزنم لت و پارتون می کنم


والا!!!





ای جـلـوۀ بـــرق آشــیـان سـوز تــــو را                  وی روشـنی شـمـع شـب افروز تـــو را
 
زان روز که دیدمت شبی خوابم نیست                  ای کـــاش نـدیـــده بـودم آن روز تــو را

*********************
اگه اینا رو با خط زیبای خرچنگ و قورباغه خودم ندیده بودم باورم نمی شد خودم نوشتم ولا نمیدونم شعر از کیه !!!!

کور از دو تا چشم !!!




از پس شیشه عینک استاد ، سرزنش وار مرا می نگرد

باز در چهره ام می خندد که چها به سرم می گذرد !

مبسر امروز چو اسمم را خواند

رفقا داد کشیدند ( غایب )

رفقا همچو که می خندیدند ....

                                                     من گفتم ( نه !!!!!!! )

من اینجا و دلم جای دگرست .

*******************

جالب بود نه ؟ سعی می کنم بفهمم از کیه ؟




وا فــریــــادا زعـشـق وا فـریــــادا

کـارم بـه یـکـی طـرفـه نگار افتادا

گرداده من شکسته دل دادا دادا

ور نه من و عشق هر چه بادا بادا

 

romance

نظرات 5 + ارسال نظر
شاذه یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:15 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

این دو بیت آخر شعر اولی منو برد به روزای بچگی که با بابا مشاعره می کر دیم. مرسی! جالب بود. بقیشونم لطیف بودن:)

قربونت آره شعر های اینجوری همیشه به دل مینشینن

شاذه یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ب.ظ

این شعر اولی بر وزن بلغ العلی به کماله هست. الان که داشتم برای وروجک بلند می خوندم که دو دقه آروم بگیره کشفیدم! بیشتر خوشمان آمد

هان منم متوجه شدم

من دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.sarv.blogsky.com

سلا م عزیزم حالت خوبه ؟ دور دنیا چرخیدیم باز رسیدیم اینجا . رفیق . میس یو

سلااام خوش اومدی صفا اوردی چه عجب از این ورا !!!!!

من دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.sarv.blogsky.com

ببین جانم میتونی برا منم یک زمینه قشنگ پیدا کنی ؟ و بزاری . قربون دستت

عزیزم من که این زمینه رو از زمینه های آماده بلاگسکای گرفتم هنوز دنبال کسی که بتونه برام یه قالب قشنگ درست کنه نگشتم ...

اگر سراغ گرفتم چشم

یاس دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://yassesepid.persianblog.ir

خیلیییی شعرای باحالی بود . بابا تو هم که اهل شعری خبر نداشتم .

والا شعر دوست داریم که ولی سوات مواتش رو نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد