سکوت




سکوت اختیار می کنیم !!!!!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مسلمان ایرانی جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ق.ظ http://anti-efsha.blogsky.com

چه پست پر باری! سکوت خودش دریای حرفهاست.

از فرمایشتون در مورد رزیدنت اویل تعجب کردم. این فیلم فقط هیجانیه و ترسناک نیست شما یک نگاهی به فیلم اره بنداز بعد به طور خود بخود ترست از این جور فیلما میریزه. البته اره هم زیاد ترسناک نیست؛ بیشتر نمایش خباثتهاست!!

من با دیدن وبسایتهای فراوانی که بر ضد اسلامینویسند تصمیم گرفتم برای دفاع از حقیقت یک وبلاگ بزنم اگر دوست داشتید بیاید و بهش سری بزنید.

بلوط جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام!
خوب سکوت که جواب نداره!
جوابش خود سکوته.
پس ما هم سکوت اختیار می کنیم!

سلامممممم

فیروزه جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ

شما هم می خواهید ببینید که مثلا چه اتفاقی قرار است بیفتد؟؟؟؟
من بهتون میگم:در واقع هیچی

آره فهمیدم ولی مزه میده

نیمفادورا شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ http://nimfadora.persianblog.ir

سلام خواهر جون. خوب کردی سکوتت رو شکستی. اینقدر ماها وقتی باید حرف می زدیم سکوت کردیم که بعضیا یادشون رفته ما حرف زدنم بلدیم و تا دهن باز می کنیم یه جوری حیرت می کنن که بیا و ببین. از این به بعد هم هر چی با لهجه بنویسی save می کنم تا مرد خاکستر بیاد بلند بلند بخونه. آخه اونم مشتری شده. اجازه ی لینک می دی؟

سلام خواهر قربون دهنت راس میگی ما زبون بسته ها نیس هیچی هیشوقت نمی گیم همه اش همه فکر می کنن دور از جون لالیم ، دو نقطه دی ...

خواهش می کنم آقای مرد خاکستری لطف فرمودن ... صاب اجازه این باعث خوشبختیه .:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد