بالاخره برف

سلام

دو روزی بارون اومد ما کرمونی ها ذوق مرگ شدیم آخه یک سالی می شد که بارندگی نداشتیم .

دیروز ظهر ابرها کنار رفت و به قول بعضی کرمونی ها هوا آسمون کرد . یهو بهار شد . بچه ها رفتن توی حیاط مامانمون اینا کیفی کردن هوای سالم تمیز و آفتاب دلچسب .

عصر ابر شد و شب زمستون شد دوباره . خلاصه یه روز ما چهار فصلو تقریبا تجربه کردیم .

امروز صبح که بیدار شدم دخترم رو برای مدرسه بیدار کردم نگاه کردم دیدم بیرون سفیده . البته نه سفید سفید ولی واسه ما کرمونی ها کلی برف اومده بود خوشحال دخترم رو صدا زدم و به راننده سرویسش تلفن کردم که اگر مدرسه ها باز هم باشه دنبال این طفلکی نیا بچم آرزوی برف بازی به دلش موند .

حالا خانم باجی و آبجی عسل بی صبرانه منتظرن من اجازه بدم برن برف بازی منم گفتم یه کم توی خونه بازی کنین نزدیکای ظهر اجازه دارین برین الان ممکنه بچایین .

نتیجه :
1 خانباجی از شوقش بعد یک ماه اتاقش رو مثل گل تمیز کرد .

2 - برای آبجی عسل شیر کاکائو درست کرد .

3 - سیاست همه جا به کار آدم میاد حتی به کار مادر بچه ها .

*******************************************************

جونم براتون بگه از ملوک خانوم دات کام .

چند وقت پیشا کارت عروسی خیلی ژیگول فرنگ واسه ملوک خانوم اومده بود با زبون و فونت اینگلیش ایشون که راه راسته براشون سخته جسته پیش کش از رفتن سر باز زدن بعد از اخبار عروسی جویا شدن گفتن که عروس خانوم طفلک بیوه بوده و از عروسی قبلیش یه بچه داشت . گویا عجب عروسی مفصلی هم براش گرفته بودن که از اون کارت اینگلیشش باید می فهمیدیم . ملوک خانومم با همون پشت چشم نازک کردن ملیح همیشگی گفت :

وا خوب معلومه از قدیم گفتن کاسه شکسته رو باس دودستی برداشت !!!
نظرات 10 + ارسال نظر
سرکار خانم شاذه خانم هستم! دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلاممممم
at last!!!
بچه ها کلی ذوق زدن. خدا رو شکر...

سلام سرکار خانوم

مرسی از زحمتت قربونت

بوس

بلوط دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ق.ظ http://shaparak313.blogfa.com

سلام!
ما هم اینجا فکر کنم داریم کم کم زیر برف مدفون میشیم!

سلام

ولی برف ما فقط نصف روز بود در حد برف بازی بچه ها از فرداش آفتاب دوباره می تابید

غزل دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ http://imagicgirl.blogsky.com/

سلام سالام ، مادر بچه ها ! خوبین؟ والا من در عرض دوروز از طریق دونفر ، اینجا بهم معرفی شده ! دفعه اول خوندم خوشم اومد، دفعه دوم دوباره خوندم خیلیییییییی خوشم اومد! خلاصه که بسیار خوشوقت شدیم که شما دوست دوستهای ما هستین و می نویسین دوباره و ما هم حتما هر چند وقت یکبار اینجارو می خونیم و سر می زنیم و بسی لذت خواهیم برد!به بچه هاتون سلام فراوان برسونید .
خوش بگذره

سلام عزیزم خیلی خوش اومدی از هر دونفر به خاطر لطفشون ممنونم و از تو هم برای اومدن

قربونت

عمو رضا دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ

۱- سلام
۲- نمیدونستم کرمانی. شایدم یادم رفته بود
۳- فکر می کردم دوتان. نمی دونستم سه تان. شایدم یادم رفته بود
۴- امون از پیری!
۵- شهرتون قوق العاده است. نوروز ۸۲ و نوروز ۸۶ سری زده ام به شهرتون در معیت دوستان؛ لذت بردیم.
۶- مدت هاست وبلاگ نمی خونم ( ونمی نویسم) ولی این جا که آمدم وخواندم حس خوبی پیدا کرم. معلوم است از اون وبلاگ خوندنی هاست.
۷- یاد اون روزا بخیر
۸- خداحافظ

سلام عمو

1- فکر نکنم قبلا راجع به کرمان نوشته باشم .
2- اولش دو تا بودن بعد یهو سه تا شدن !!!!
3 - پیر دشمنته عمو تازه اول جوونیته
4- حتما بازم تشریف بیارین خوشحال می شیم .
5- قدمتون روی چشم اگرم خوندنی باشه به یمن قدم مخاطبینشه .
6 - یاد اون روزا به خیر
7- خداحافظ شما

نانی دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ http://b-par.blogsky.com

سلاااااااام
ما آدرستون رو از دختر عمه تون کش رفتیممممممممم
خلی جالب بوددددددددددددددددددد
ما وقتی بابا جانمان باز گشتن خدمت میرسیم
بوسسسس

سلااااااااااااااااااااام علیکم

از دختر عمه ام ؟ اگه منظور شاذه جونه که اون دختر خاله مه . منزل خودتونه هر وقت بیای خوشحال می شم

منم بوووس :))

بدون امضا دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ب.ظ http://bedoneemzaa.blogsky.com

پس اونجا هم برف اومده . با بچه ها حتمان آدم برفی درست کنین.

بله بچه ها رفتن و آدم برفی هم ساختن همون آدم برفی قدیمی با دماغ هویج و چشایی از ذغال ... من و زلزله الممالک هم از پنجره تماشا شون کردیم

بهار دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام. معلومه عکسها از صفحه وبلاگ بزرگترن. کافیه سایز عکسها رو مثلا در فتوشاپ اصلاح کنیدو مثلا بکنید ۴۰۰ پیکسل و دوباره بذاریدش تو وبلاگتون. قالبتونم درست می شه.
شاد باشید.

بهار جون اون حوصله جوونی رو ندارم که اینارو ریسایز کنم و بعد آپلود و این حرفا شما به جوونی خودت ببخش عزیزم

غزل دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ http://imagicgirl.blogsky.com/

ااا من کامنت گذوشته بودم چی شد؟ اونموقع البته اینجا متن نبود!
بعدشم من اومدم بگم که خانم مادر بچه ها بسیار خوشحال شدم که وبلاگ شما رو می بینم ، و خوش آمد بگم که دوباره می نویسین !
حالا باز این کامنت نپره ، اما خوش اومدین یک عالمه !
راستی این جمله یعنی چی ؟
راه رسته براشون سخته جسته پیش کش از رفتن سر باز زدن؟
خوش بگذره !

غزل خانوم کامنتتون جاش اینجا محکم محکمه .

جونم واسه ت بگه راه راسته رو نمی تونن برن جسته پیش کش .....

به گمونم یعنی اینکه کار های معمولی براشون سخته چه برسه به کار های غیر معمول ....


خلاصه خواهر ما خودمونم اطلاعاتمون گوشیه نه اصولی

تارا.....ستاره کمیاب سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://3tara.blogsky.com

سلام خانومی
مبارکه
آخیییییییییییی چه ناز می نویسین شما الهیییییییی کلهم این شاذه و فک و فامیلش چقدر دلچسبن الهی که همیشه شاد باشید .
راستی می گن معتادا هرچی هم که ترک کنن بازم بر می گردن خوب حالا حکایت ما و شماست شما که دیگه سابقت از ما بیشتره معتاد بودی وبلاگو ترک کردی بعد دوباره دو دستی چسبیدی ای ول فکر کنم اینبار دوز مصرفت بیشتر بشه.
خوش باشی خانومی
نی نی هاتان را بسلامید لطفا
بوست

سلام عزیزم قدم شاذه و دوستای شاذه همیشه اینجا روی چش ما جا داره . آره میشه گفت بفهمی نفهمی دوز اینترنتمون بالا رفته .
نی نی ها به تارا خانوم سلام می رسونن

زیرشیروونی سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ب.ظ

دختر خاله جان داشتیم از اینجا گذر می کردیم(من و خودم)بعد ییهو دیدیم ااا چقدر آشنا می زنه ینی کی می تونه باشه؟!بعد یهو یاد شما و عطر شیرینتون و شخصی که انگیزه براتون درست کرد افتادیم ٬‌گفتم ااا عجب کار خوبی کردم دمم گرم!(این همه زبون ریختم آخرش از خودم تشکر کردم ٬‌نه بابا ٬ خیلی کارتون درسته خوشم اومده از دم و دستگاهتون!)زلزله الممالک عسل بانو و خانوم خانوما رو از قول خاله کوچیکشون ببوسین‌!

به به دختر خاله کوچیک خودمون سلام علیک بعـــــــــــــــــــــــله تشکرات ما نثار شما ( تو و خودت ) قربون شما کار خودت درسته اگه می نوشتی دست ما رو از پشت می بستی . زلزله و عسل و خانباجی به خاله سلام میرسونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد